eMAG îți dă bani de cumpărături dacă folosești acest card la plată

de: Răzvan Băltărețu
18 04. 2018

eMAG anunță o campanie specială pentru clienții care plătesc online cu cardul. Între aprilie și iunie poți primi bani ca să continui sesiunile de shopping.

eMAG împreună cu Mastercard susțin că noua campanie este menită să încurajeze plățile online cu cardul. Campania se numește „Cumpărăturile deştepte îţi dau cadouri perfecte” și se desfășoară între 5 aprilie – 5 iunie 2018.

Această campanie susținută de eMAG presupune că dacă ești client, ești răsplătit cu un card cadou de 30 lei pentru prima comandă realizată pe site-ul eMAG sau în aplicația eMAG și plătită online prin intermediul unui card Mastercard sau Maestro.

Pentru orice comandă în valoare de minimum 300 de lei plătită cu un astfel de card, clienții sunt recompensaţi cu un card cadou în valoare de 30 lei, dacă nu au efectuat alte plăți cu acest card pe aceste platforme în ultimul an. Cardurile cadou nominale sunt valabile în perioada 17 aprilie – 29 iulie 2018.

Pot fi utilizate pentru achiziționarea oricărui produs vândut de eMAG, cu excepția produselor din categoriile „Asigurări RCA”, „Asigurări de călătorie” și „Supermarket”.

Campania e disponibilă pe site-ul magazinului. Tot acolo ai și mai multe detalii despre cum funcționează și cum primești bani.

[readmore]

„Tot mai mulți clienți descoperă beneficiile shoppingului online, iar unul dintre principalele lui avantaje este ușurința cu care îți poți cumpăra produsul pe care ți-l dorești, de oriunde te-ai afla. Prin această campanie vrem să încurajăm clienții să folosească online cardurile Mastercard sau Maestro și să descopere cât de simplu si sigur este să plătești astfel”, a declarat Eugen Popescu, director de marketing eMAG.

„Deschiderea tot mai mare a românilor față de modalitățile de plată electronică ne determină să ne dezvoltăm strategia de promovare a celor mai inovatoare tehnologii și servicii pentru a le oferi în continuare cele mai bune experiențe de plată online, în cele mai sigure condiții. Siguranța pe care le-o oferim consumatorilor prin soluțiile pe care le furnizăm este esențială și rămâne o preocupare constantă pentru noi”, a declarat Ada Iftodi, marketing manager Mastercard România.